حضور همراه بیمه خلیج فارس در نمایشگاه بورس ، بانک و بیمه

نمایشگاه بانک، بورس و بیمه به میزبانی نمایشگاه بین‌المللی تهران که یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ارکان اساسی کشور است، برگزار شد

حضور همراه بیمه خلیج فارس در نمایشگاه بورس ، بانک و بیمه

به گزارش روابط عمومی همراه بیمه خلیج فارس، هفته گذشته نمایشگاه بانک، بورس و بیمه به میزبانی نمایشگاه بین‌المللی تهران که یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ارکان اساسی کشور است، برگزار شد. در این نمایشگاه نوآوری‌ها و تازه‌های اقتصادی زیر ذره‌بین فعالان اقتصادی و علاقه‌مندان قرار گرفت. این نمایشگاه از تاریخ 2 تا 5 مرداد‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

سید مهدی صادقی نمازی، قائم مقام موسسه ارزیابی خسارت اتومبیل همراه بیمه خلیج فارس در دیدار با چهره‌های شاخص بیمه کشور، توضیحاتی درباره‌ی ویژگی‌های این موسسه و امکانات اپلیکیشن ارائه کرد و گفت:" طرف اصلی ما شرکت‌های بزرگ بیمه کشور همچون البرز، سرمد، ایران، سینا، ایران معین، رازی، تجارت نو، آرمان، دی و... هستند، اگر دریافت‌کنندگان بیمه در هر نقطه از کشورمان دچار سانحه شوند، کافیست با نگه‌داشتن دکمه "تصادف کردم" در اپلیکیشن همراه بیمه خلیج فارس و ارسال تصاویر صحنه حادثه به همراه مدارک مثبته همچون گواهینامه، کارت ماشین، بیمه نامه و... به راحتی تا حداکثر زمان 10 دقیقه تشکیل پرونده دهند. زمان کوتاه و حذف کاغذبازی‌های رایج، ابتکار همراه بیمه‌ی خلیج فارس بشمار می‌رود. در این روند کارشناس می‌تواند نقش حلقه واسط بین بیمه‌گزار و شرکت بیمه‌گر مربوطه باشد. در طی گذشت دو سال و نیم از شروع این فعالیت، علیرغم اینکه در ابتدای راه هستیم، اما موفق شدیم همه ایرادات را از منظر کارشناسی برطرف کنیم. هدف ما رسیدن به چرخه‌ای بی‌نقص و صددرصد مشتری‌محور است به‌گونه‌ای که برای بهره‌مندی از خدمات ما، بیمه‌گزاران محترم مشتاق شوند تحت پوشش شرکت‌های بیمه طرف قرارداد همراه بیمه خلیج فارس قرار گیرند."

همان‌طور که اشاره شد شخصیت‌ها و کارشناسان برجسته صنعت بیمه کشورمان از غرفه « همراه بیمه خلیج فارس» بازدید کردند و با نحوه‌ی کار و نوآوری‌های این موسسه آشنا شدند. دکتر مجید بهزادپور، رئیس کل بیمه مرکزی یکی از سرشناس‌ترین میهمانان غرفه همراه بیمه خلیج فارس، با حضور در غرفه ضمن طرح پرسش‌هایی خواستار توضیح دقیق‌تر چگونگی عملیاتی شدن پروسه کاری این موسسه شدند. ایشان آینده صنعت بیمه را امیدبخش خوانده و راه‌کارهایی برای بهبود هر چه بهتر عملکرد این موسسه ارائه دادند. گفتنی‌ست غرفه همراه بیمه خلیج فارس تنها جایی بود که ایشان مهر ورزیده و علیرغم محدودیت زمان در آنجا حضور یافته و با دقت و علاقمندی به توضیحات مدیران شرکت گوش فرادادند.

مهندس حسن شریفی مدیرعامل محترم بیمه ایران یکی دیگر از میهمانان برجسته غرفه همراه بیمه خلیج فارس  با حضور در غرفه به‌طور مفصل با آخرین دستاوردهای همراه بیمه خلیج فارس آشنا شدند. مهندس صادقی نمازی در این میزبانی تاکید کردند" همه‌ی ما در بیمه ایران ریشه داریم و به این سابقه افتخار می‌کنیم."

در پایان نمایشگاه بانک، بورس، بیمه، همراه بیمه خلیج فارس موفق شد بیش از پیش در صنعت بیمه شناخته شود و مورد توجه مطرح‌ترین چهره‌های صنعت بیمه میهن اسلامی‌مان قرار گیرد.